Så er det i dag, du kan komme til rejsegilde i den nye fanzone foran JYSK park. Alle fans er velkomne til arrangementet.

Byggeriet i den ny fanzone er i fuld gang og tager form efter planen.
Derfor inviterer Silkeborg IF til rejsegilde i fanzonen torsdag 21. maj kl. 15.30.
Arrangementet vil vare frem til kl. 17.00, og alle er velkomne til at møde op og se, hvordan byggeriet skrider frem.
Solen skinner, 3F Superliga-deltagelsen i den nye sæson er sikret og SIF vil være vært for mad og drikke til arrangementet. Silkeborg Slagteren ruller nemlig ind i fanzonen med en pølsevogn, mens der også vil blive serveret øl og vand i området omkring fanzonen.







