22. juni 2026

Første træning på JYSK park efter ferien

Mandag formiddag begyndte SIF-truppen forberedelserne til den nye sæson. Se billederne her.

Førsteholdsspillerne i Silkeborg IF vendte mandag tilbage til træningsbanen efter sommerpausen.

I spidsen for det hele stod vores nye cheftræner Morten Dahm Kjærgaard, der nu kan se frem til godt og vel en måned på træningsbanen, inden det går løs i 3F Superligaen mod Randers FC mandag 27. juli kl. 19.00.

Herunder kan du se nogle af de skud, som vores fotograf Dennis Loft fik i kassen til mandagens træningspas.

Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på pinterest
Del på reddit

Relaterede Nyheder

Scroll til toppen