Mandag formiddag begyndte SIF-truppen forberedelserne til den nye sæson. Se billederne her.

Førsteholdsspillerne i Silkeborg IF vendte mandag tilbage til træningsbanen efter sommerpausen.
I spidsen for det hele stod vores nye cheftræner Morten Dahm Kjærgaard, der nu kan se frem til godt og vel en måned på træningsbanen, inden det går løs i 3F Superligaen mod Randers FC mandag 27. juli kl. 19.00.
Herunder kan du se nogle af de skud, som vores fotograf Dennis Loft fik i kassen til mandagens træningspas.













