U14 blev torsdag aften suveræn jysk/fynsk mester efter en 10-1 sejr over Sønderjyske.

SIF U14 – SønderjyskE 10-1 (5-0)
Mål:
4x William Rasmussen
2x Mikael Amcha
2x Simon Kristiansen
1x Alexander Cully
1x Silas Bødker
U14 spillede torsdag aften om det jysk/fynske mesterskab mod Sønderjyske.
5-0 ved pausen og 10-1 ved slutfløjt efterlod ingen tvivl om udfaldet. En suveræn præstation af drengene.
Det blev derfor et flot punktum på en flot sæson med puljesejr i både forår og efterår.
Skrevet af talentchef Peter ‘PC’ Hansen







