SIF møder FC Fredericia på JYSK park lørdag i sæsonens første træningskamp.

Silkeborg IF har plottet endnu en træningskamp i kalenderen, og det bliver allerede nu på lørdag den 27. juni, at Morten Dahm Kjærgaard og resten af SIF’erne tager hul på kampforberedelserne til den nye sæson.
Det sker, når FC Fredericia gæster JYSK park kl. 11.00. Kampen spilles over 3×30 minutter.
Der vil være gratis adgang på JYSK park gennem hovedindgangen.
Der vil ikke blive åbnet salgsboder til kampen, så husk at medbringe en flaske vand i varmen.







